A munkakör alapvető célja:
Az irodai asszisztens feladata, hogy gördülékeny működést biztosítson a Protask Kft. mindennapi munkájában – elsősorban a pályázati projektmenedzsment és tanácsadási tevékenységek támogatásával. Fontos szerepe van abban is, hogy az iroda rendezett, jól szervezett legyen, és ezáltal hozzájáruljon a cég jó hírnevének megőrzéséhez és építéséhez – mind a kollégák, mind az ügyfelek felé.
A munkakörben ellátandó feladatok:
- Az iroda működésének napi szintű támogatása
- Szerződések kezelése, teljesítésigazolások és számlák adminisztrációja
- Ügyfelek fogadása, catering biztosítása
- Irodai készletek beszerzése és nyilvántartása
- Kapcsolattartás partnerekkel
- A munkakörhöz kapcsolódó digitális és fenntarthatósági feladatok ellátása
- A projektmenedzsment rendszer aktív használata
Elvárások:
- Pályakezdők jelentkezését is szívesen fogadjuk
- Legalább érettségi végzettség
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előnyt jelent
- Precizitás, megbízhatóság, proaktivitás
- Alapszintű számítógépes ismeretek, e-mail- és szövegszerkesztési rutin
Amit kínálunk:
- Hosszú távú, stabil munkahely
- Barátságos, támogató csapat
- Részmunkaidős vagy teljes munkaidős pozíció
- Változatos, felelősségteljes feladatkör
Hogyan tud JELENTKEZNI az állásra?
Küldje el nekünk az info@protask.hu e-mailcímre az alábbi dokumentumokat:
- Legfeljebb 2 oldalas, fényképes Europass önéletrajz bruttó bérigény megjelölésével
- Maximum 500 karakteres motivációs bemutatkozás
Határidő: 2025. július 4.
Gombra kattintva azonnal e-mailt küldhet:
Hogyan tud JELENTKEZNI az állásra?
Küldje el nekünk az info@protask.hu e-mailcímre az alábbi dokumentumokat:
- Legfeljebb 2 oldalas, fényképes Europass önéletrajz bruttó bérigény megjelölésével
- Maximum 500 karakteres motivációs bemutatkozás
Határidő: 2025. július 4.
Gombra kattintva azonnal e-mailt küldhet: